Известие

Collapse
No announcement yet.

Някои знае ли къде е пробката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някои знае ли къде е пробката

    Някои може ли да ми помогне че невиждам къде е пробката за водата на блока при 33 боксер. Има ли изобщо такава, сега точа от мъркучите ама излиза само към 3 литра. а искам да налеч 4 литра концентрат . Купих си от италянския ПАРАФЛУР ли маи беше нямам точно спомен. Помагаите.
    Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX


  • #2
    Твърде вероятно не антифриза да е виновен за мътилката в мотора, бившия собственик. Всички тези прахчета, течности, червен пипер, кисело мляко, жълтък от яйце, боза, бира ... водка с кола дето ги сипват за запушване на протекъл радиатор е**ват мамата на охладителната система. Моя Фиат му бяха сипвали такива ла*на преди да го купя и няма чистене!!! ЕЙ няма... Преди два дни една баничарка и сменявах радиаторче на парното защото беше задръстено пак с червен пипер или кой знае какво. Друг вариант колата да е карана дълго време само с вода и за това да има ръжда в охладителната система. Аз лично не смея да се доверявам на случайни марки антифриз по разни смотани магазинчета. За най-лесно и сигурно снощи отидох до един Лукойл, взех една туба 4 литра концентрат на Приста май беше и я обърнах в казанчето и толкова. Премерен с ареометър ще замръзне на - 30 градуса
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Аз наскоро се опитвах да си прочистя системата, ама то само дето магданоз нямаше вътре Никакъв ефект, отново антифриза ми е кафяв с някакви странни утайки, а въпросната промивка се направи със студена вода. Явно е трябвало с нещо друго, идеи ?
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от -Kris-
        Аз наскоро се опитвах да си прочистя системата, ама то само дето магданоз нямаше вътре Никакъв ефект, отново антифриза ми е кафяв с някакви странни утайки, а въпросната промивка се направи със студена вода. Явно е трябвало с нещо друго, идеи ?
        Така де и аз така направих ама моя беше чист а сега е кафяв и затуи искам да го сменям. утре е тая процедура на ред.
        Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

        Comment


        • #5
          С вода ли ще промиваш ?
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #6
            Не няма да промивам а само да го сменя с по качествен (уж) .
            Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

            Comment


            • #7
              ОЦЕТ Това ви трябва изпитано е Ръждата идва от малкото радиаторче в купето за парното,самата схема там е че тръбите влизат и излизат в горната част на радиатора и съответно в долната част се събира тинята.Разкачвате двата маркуча за парното отпред в коша и ги свързвате с маркучи и пускате водата първо през единия и обратно повтаряте операцията.За оцета източвате малко от течноста в инсталацията и слагате едно шишенце обикновен винен оцет от 1лв.За добър резултат карайте с оцета колата 2-3 дена!Също така свалете и си почистете преливника!Иначе пробките са на двете глави отдолу по една на всяка средните болтове.Пуснете течноста и от двете пробки задължително
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
              Alfa Romeo 33

              Comment


              • #8
                Ба ... ше ми тряя канал сякаш. Ще видим к'во ше измайсторя Що се отнася до преливника, как да го изчистя ? В смисъл, той си е разделен на 3 отделения и абсурд да го изчистя само с оцет и яко тръскане
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • #9
                  Качи я на тротоара или вдигни колата на крик ама отпред за гредата зад бронята,няма нужда от канал легаш си като пич За преливника сваляш и чистиш-тръскаш,киснеш кво ти идва на ум тия коли те правят иноватор отвсякъде
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                  Alfa Romeo 33

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vikoalfa
                    ОЦЕТ Това ви трябва изпитано е Ръждата идва от малкото радиаторче в купето за парното,самата схема там е че тръбите влизат и излизат в горната част на радиатора и съответно в долната част се събира тинята.Разкачвате двата маркуча за парното отпред в коша и ги свързвате с маркучи и пускате водата първо през единия и обратно повтаряте операцията.За оцета източвате малко от течноста в инсталацията и слагате едно шишенце обикновен винен оцет от 1лв.За добър резултат карайте с оцета колата 2-3 дена!Също така свалете и си почистете преливника!Иначе пробките са на двете глави отдолу по една на всяка средните болтове.Пуснете течноста и от двете пробки задължително
                    Много мерси за пробките , а другото съм го правил миналата година с радиатора на парното и почна да ме топли повече. Утре ще слагам ПАРАФЛУ .
                    Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от -Kris-
                      Аз наскоро се опитвах да си прочистя системата, ама то само дето магданоз нямаше вътре Никакъв ефект, отново антифриза ми е кафяв с някакви странни утайки, а въпросната промивка се направи със студена вода. Явно е трябвало с нещо друго, идеи ?
                      Да споделя моя опит по въпроса : Както е посочил колегата по-горе се източва антифриза посредством двете пробки -докрай. След това се завиват , прави се следния разтвор /според обема на системата/- взема се кислол от супера и се разрежда с дестилирана вода - 1:3 .С разтвора се напълва системата до максимум .Стартира се двг на празен ход , изчаква се да отвори големия кръг , след това се засича 20 мин. работа , изгася се двг , още 30 мин. и се източва след което се налива антифриза. Процедурата може да се повтори още веднъж ако колата е карана повече с вода или да се удължи времето посочено горе.
                      ----------
                      145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
                      156 1.8 ts -- momo салон , 99
                      ___________

                      Comment

                      Working...
                      X